Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

NTAN NTAAAAANN NTAN-ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΕΛΟΣ



Είναι γεγονός. Ναι,δεν μπορώ να το πιστέψω. Είναι κάτι το μοναδικό. Ακόμα και τώρα που το 'χω μπροστά μου,δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω!Τελικά ΧΑΛΑΣΕ!Τραλα ρι λα ρι λα ρο!


Είναι κάτι το εξωπραγματικό!Πριν πολλούς πολλούς μήνες,περίπου έξι,θαρρώ,ήμουν άρρωστος. Πήγα μέχρι το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς και αγόρασα μήλα. Την έκανα την Αμερικανιά μου...Πήρα από αυτά τα καλογυαλισμένα,συσκευασμένα που πάνε ανα εξάδα. Λες και ο μανάβης ήταν πιο μακριά. Τέλος (των) πάντων την έκανα την...Αμερικανιά μου...Τα έφαγα όλα,εκτός ενός,το οποίο από τότε,θυμίζω πριν έξι μήνες,ήταν πάνω στο τραπέζι της κουζίνας. Ήταν τόσο μα τόσο μεταλλαγμένο που δεν είχε ίχνος σημαδιού,ακόμα γυάλιζε!Μέχρι πριν από λίγες μέρες,όπου από την ζέστη,το κακομοιράκι δεν άντεξε!Τα έφτυσε!


Τραλα ρι λα οεοεοεοε ρι λα ρο!!!


Εγώ που τα έφαγα τα προηγούμενα δεν ξέρω μπορεί,να είμαι χελωνονιτζάκι,αλήθεια,μπορεί!Αν ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα,αυτό του λέει γκερ μπουρ ντα!Καμ του δώθε!Ο καρκίνος πάνω στο τραπέζι μου,χειρότερος και από κατσαρίδα!


Ευτυχώς πλέον είμαι σε θέση να το πετάξω!Το πείραμα μου τελείωσε. Τα πειράματα άλλων πάνω μας συνεχίζοντα...!


Οεεεεεεοεοεοεοεοεοεε τρα λα λαλαλααλαλα!!!!


Υ.Γ:Για όσους αναρωτιούνται πως έμεινε το μήλο τόσους μήνες να σας πω πως είμαι αγοράκι φοιτητής...Πρόσφατα ανακάλυψα και μια φραντζόλα κάτω από το κρεβάτι!!!!

1 σχόλια:

Σγουραμαλης,  15 Ιουνίου 2009 στις 10:06 μ.μ.  

Μήλο 6 μήνες, φρατζόλα 3 μήνες,Tom,παιδί μου, ελπίζω το προφυλακτικό να μη το φοράς και αυτό για μήνες...