Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

ΣΟΚ! Βουλευτής έδωσε χρήματα!


To xrima einai theos - Harry Klynn





Ενώ το αρχέτυπο του βουλευτή είναι να τα παίρνει μόνο. Είναι η ίδια σπάνια εικόνα όπως το να δείτε έναν γιατρό να έχει τα χέρια στις τσέπες του. Συνήθως στις τσέπες των ασθενών τα έχει.
Στην αρχαία Αγγλία του 19ου αιώνα αλλά και στους σημερινούς εκφραστές της δημοκρατίας την γιουεσεσεη U SS A την ίδια εποχή ήταν κοινή πρακτική οι ψηφοφόροι να περιμένουν έξω από τα εκλογεία και να δέχονται χρήματα και άλλα δωράκια από τους πολιτευόμενους για να τους ψηφίσουν. Ό,τι γίνεται και σήμερα απλά τότε δε το κρατούσαν κρυφό.

Σήμερα, πόσες ψήφους χρειάζομαι για να εκλεγώ βουλευτής; Από δέκα έως τριάντα χιλιάδες, αναλόγως τη περιοχή. Μέσο όρο τα δεκαπέντε.

Λοιπόοοον.
Ως βουλευτής θα έχω δικαίωμα να διορίσω δικούς μου συνεργάτες. Αυτούς τους έχω ήδη επιλέξει, οπότε οι δικοί τους ψήφοι μαζί με των οικογενειών τους και των στενών τους φίλων,οι οποίοι θα με ψηφίσουν για να βοηθήσουν τον δικό τους άνθρωπο είναι σίγουροι. Έτσι λειτουργούν οι οικογένειες στην Ελλάδα, μη το ξεχνάτε.
Βάλτε μέσα και τα ρουσφέτια που θα υποσχεθώ σε αυτούς που θα μου κουβαληθούν στο γραφείο από τους "συνεργάτες", έχω μια καλή βάση, αλλά δεν είναι αρκετή. Οπότε, βάζω το χέρι στη τσέπη μου, δανείζομαι ή έρχομαι σε επαφή με τον υπόκοσμο και λαβαίνω έναντι για τις υπηρεσίες που θα τους προσφέρω όταν εκλεγώ. Ένα εκατομμύριο ευρώ κουτσά στραβά θα το συγκεντρώσω.

Αυτό το μύριο θα το μοιράσω σε όσους με ψηφίσουν. Παστρικά πράματα. Αν μαζέψω πιο πολλά, θα πάρουν πιο πολλά. Χοντρικά αναλογεί ένα κατοστάρικο στον καθέναν. Δέκα χιλιάδες άτομα.

Το δύσκολο είναι να γίνει η αρχή, μετά θα βρεθούν αρκετοί να με χρηματοδοτήσουν, διότι αν συγκεντρώσω δύο μύρια η εκλογή θα είναι 101% εξασφαλισμένη.
Αν νομίζετε ότι για εκατό ευρώ ο άλλος δε θα με ψηφίσει, είστε γελασμένοι και δε ξέρετε καλά τους ανθρώπους.
Όταν υπάρχουν άνθρωποι που διακινδυνεύουν να πάνε φυλακή για μια ληστεία που θα τους αποφέρει πενήντα και εκατό ευρώ και δεν είναι λίγοι, δε θα πει όχι σε ένα τόσο εύκολο και καλό μεροκάματο. Χώρια αυτοί που θα το κάνουν μόνο και μόνο για να ξεφτιλίσουν ακόμα πιο πολύ ένα ήδη ξεφτιλισμένο πολιτικό σκηνικό.
Και όταν εκλεγώ θα υπάρξει και συνέχεια δε θα τους ξεχάσω εγώ αυτούς που με στήριξαν.
Θα δώσω αξία στη ψήφο σας. Όχι κούφια λόγια και αέρα κοπανιστό.
Μέσα στα τέσσερα χρόνια, μόνο από τα νόμιμα εισοδήματα θα έχω μαζέψει το εκατομμύριο που θα έχω (στη χειρότερη περίπτωση) δανειστεί.
Αν είναι ανήθικο και προσβάλλει τους δημοκρατικούς θεσμούς; Όχι. Θα έλεγα ότι είναι τίμιο και ειλικρινές και ότι οι θεσμοί έχουν δεχτεί και συνεχίζουν να δέχονται, με την ανοχή πολλών, χειρότερες προσβολές και αντέχουν.

Θα λαμογιάρουμε όλοι μαζί, θα δώσω στο λαό αυτό που θέλει, συμμετοχή στο φάγωμα της πίτας. Δίκαιη μοιρασιά. Ενώ οι υπόλοιποι βουλευτές δεν μοιράζονται τίποτα με κανέναν.
Επίσης, πέντε χιλιάρικα να δίνω κάθε μήνα από το μισθό μου σε μια φτωχή οικογένεια θα γίνω και ήρωας. Ή να δίνω από ένα χιλιάρικο σε πέντε φτωχούς ανθρώπους; ( 4 χρόνια Χ 12 μήνες Χ 5 άτομα = 240 οικογένειες + συγγενείς + φίλους = 2 με τρεις χιλ. ψήφοι επιπλέον + πόσοι ακόμα φτωχοί θα με στηρίξουν για να τους δώσω λεφτά. Λιγότερες πιθανότητες έχουν να κερδίσουν στο λαχείο 1000 ευρώ οπότε θα με ψηφίσουν ξανά.
Θα το σκεφτώ.

Δε θα λέω παπαριές του τύπου "θα πολεμήσω τα μεγάλα συμφέροντα" και να μη κάνω τίποτα ή ακόμα χειρότερο, να πολεμάω τα συμφέροντα του λαού,όπως γίνεται τώρα.

Εγώ θα υπηρετήσω τα μεγάλα συμφέροντα, όπως κάνουν όλοι, αλλά προς όφελος των φτωχότερων και όταν με το καλό γίνω πρωθυπουργός, ε, τότε βλέπουμε.
Ελικρίνεια και διαφάνεια.
Έχω το ίδιο σχέδιο για το όταν θα γίνω πρωθυπουργός με τον Καραμανλή και τον Παπανδρέου. ΟΤΑΝ γίνω πρωθυπουργός ΤΟΤΕ βλέπουμε.
Μη μου πείτε ότι αυτοί είχαν ή έχουν σχέδια και ήταν προετοιμασμένοι. Δηλαδή αν δεν είχαν έτοιμο σχέδιο διακυβέρνησης ΤΙ άλλο θα μπορούσε να μας συμβεί????

Αν τα πράγματα δε πάνε καλά, τότε θα κάνω μια μεγάλη μπάζα με ό,τι έχει μείνει στα κρατικά ταμία, θα μαζέψω τους πιστούς που με υπηρέτησαν καλά και θα πάμε στην Αφρική να αγοράσω μια χώρα και να γίνω δικτάτορας για να υπηρετώ την Αμερική. Από όλα τα αφεντικά, η Αμερική είναι ο πιο καλοπληρωτής.
Να το θυμάστε όταν πολιτευτείτε και εσείς...

kommatoskyla.blogspot.com