Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΜΟΥ Ε.Σ.Υ

Ώρα 8 το πρωί. Πατάω το πόδι μου στο νοσοκομείο ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ στη συμπρωτεύουσα. Ξέρεις,είμαι ένας από τους περίεργους που αρρωσταίνουν καλοκαιριάτικα.
Υπερσύγχρονο σύστημα έκδοσης ετικετών σειράς προτεραιότητας,σαν κορδέλες με τιμές σε κρουασάν!Τέλος πάντων την δουλειά τους την έκαναν...Ένας περιφερειάρχης (περιφερόταν ασκόπως!) έρχεται και μου δείχνει που πρέπει να πάω να...περιμένω.Περνώ στο διάδρομο εξεταστήρια και δωμάτια τα οποία έκλειναν με παραβάν!Αισθανόμουν λες και βρίσκομαι στο πόλεμο,στο στρατό. Μα παραβάν!Χάθηκε να βάλουν πόρτες;Φτάνω έξω από το τμήμα που είναι να με αναλάβει. Περιμένω βλέποντας μπροστά μου έναν γυμνό αφού το παραβάν ήταν μισόκλειστο,τον γνωστό περιφερειάρχη να σουλατσάρει,συν μια ακόμα μάλλον γιατρό που έκανε παρέα στον περιφερειάρχη,κούραση...Ένας νοσηλευτής-μεταφορέας ανθρώπων έψαχνε για κανένα τέταρτο ένα καροτσάκι για να μεταφέρει έναν ασθενή. Τελικά βρήκε ένα σαν αυτά του σούπερ μάρκετ αλλά έχασε τον ασθενή(!),του πήρε λίγο χρόνο,άνοιξε όλα τις κουρτίνες μια-μια και τελικά του έσκασε το δώρο του,τον βρήκε. Κόντεψα να πανηγυρίσω!!!
Η αναμονή συνεχιζόταν φυσικά,ακόμα ήταν νωρίς για μένα!
Όποιο εξεταστήριο άνοιγε πιθανό να σε αναλάμβανε,πιθανό,εκτός και αν ερχόταν κάποιος περαστικός που ήξερε τους κωδικούς. Τι κωδικούς;Μυστήριους. Του στυλ "Με έστειλε η Σούλα".Άμα το έλεγες αυτό ,τέλος,σε έπαιρναν μέσα και σε κάναν κόσκινο στις εξετάσεις,έτσι έχασα την σειρά μου από μια κυρία,λόγω Σούλας!Μετά κάθισε δίπλα μου ο
ζαμπ-ζίρο από το μόρταλ κόμπατ!Ήταν μια λίιιιιγο παχουλή κυρία με μάσκα νοσοκόμου στο πρόσωπο. Tώρα θα μου κάνει φατάλιτι είπα...Τι το είπα;Το έκανε!Ξεκίνησε να βήχει,σταματημό δεν είχε!Μέχρι που την έβαλαν να κάτσει αλλού!Τέλος πάντων με τα πολλά (λεπτά) ήρθε και η σειρά μου. Με εξέτασε κάποιος ίδιος ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης (στο ορκίζομαι κυρία μου) και με έστειλε να κάνω εξετάσεις αίματος. Πάλι στην ουρά όρθιος. Πάλι με τα πολλά (λεπτά) ήρθε η σειρά μου,κάθομαι στη καρέκλα να μου πάρουν αίμα. Η γιατρός μου δείχνει την πληγή της,πως τρυπήθηκε από την ενέσα (που λέει η γιαγιά μου) και φοβήθηκε μην αρρωστήσει μου είπε,εγώ να δεις...Ήρθε και μια βοηθός σαν τον Ακάλυπτο ήταν τα μαλλιά της,έδεσε το σκηνικό της φρίκης!Μετά από 1:30 ώρα κι άλλης υπομονής για να πάρω τα αποτελέσματα,τελείωσα.
Όοοολο αυτό διήρκεσε 4 ώρες και κάτι ψιλά. Φανταστείτε να είχα κάτι σοβαρό.
Αφού την έβγαλα καθαρή,πάλι καλά...
Επανήλθα!

1 σχόλια:

MR. KAYA,  24 Ιουνίου 2009 στις 4:44 π.μ.  

Το πρώτο 48ωρο είναι κρίσιμο μετά το Ιπποκράτειο. Μη λες μεγάλες κουβέντες......