Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Είμαστε μια χωματερή...

Ευτυχώς μάζεψαν τα σκουπίδια στην πόλη της Θεσσαλονίκης! Όχι εντελώς όμως... Ακόμα σε μερικά σημεία, βρίσκονται στοιβαγμένα τα σκουπίδια.

Πως και γιατί το κάνουν αυτό; Γιατί σταματάνε μόνο το καλοκαίρι να μαζεύουν τα σκουπίδια; Γιατί δεν το κάνουν το χειμώνα; Μη μου πείτε ότι έχω άδικο. Δε λέω, είναι από τις πιο δύσκολες δουλειές και φυσικά εγκυμονεί κινδύνους μόλυνσης και άλλα. Όμως, όχι το καλοκαίρι ρε παιδιά!

Μέσα σε αυτή τη ζέστη, η μυρωδιά και η αλλοίωση των σκουπιδιών είναι ανυπόφορη! Τώρα θα μου πείς, δεν φταίνε και αυτοί. Και φυσικά δεν φταίνε. Εδώ δεν υπάρχουν χωματερές (νόμιμες)!!! Ακόμα και οι κάδοι ανακύκλωσης είναι ανύπαρκτοι. Και αυτοί που υπάρχουν, χρησιμοποιούνται για κάθε λογής σκουπίδια και όχι για χαρτί, γυαλί και πάει λέγοντας!

Έχω μια στοίβα από περιοδικά και εφημερίδες. Είπα και εγώ να κάνω ανακύκλωση. Μάταια. Στον κάδο της γειτονιάς μου, που είναι για το χαρτί...μόνο για χαρτί δεν είναι. Μια φορά είδα μια γιαγιά να προσπαθεί να σπρώξει μια σακούλα με διάφορα σκουπίδια μέσα από την τρύπα για τα χαρτιά!!! Έλεος. Τι άλλο να πω. Ακόμα και αν γεμίσουμε την πόλη με αυτούς τους κάδους, η άγνοια μερικών σου σπάει τα νεύρα!