Κυριακή 14 Ιουνίου 2009

ΘΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Επέστρεψα στη βάση μου. Ένα ταξιδάκι στη πρωτεύουσα για τις απαραίτητες επαφές με κράτησε μακριά από το αγαπημένο μου συνήθειο. Χαμός στο ίσωμα στη πρωτεύουσα. Πολύ ζέστα,που θα έλεγε η λατρευτή γιαγιά,την πεθύμησα να σας πω την αλήθεια...



Βρέθηκα σε μια εκκλησία,που λες καλή μου κυρία. Στον πίνακα ανακοινώσεων υπήρχε κάτι κολλημένο,σαν περίεργος που είμαι (γιατί να το κρύψουμε άλλωστε;) έτρεξα να το διαβάσω. Προσέξτε τι έγραφε....


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Ο Ιερός Ναός ..... ζητάει καθαρίστρια για το καθαρισμό του χώρου.

Προϋποθέσεις:
1)Να είναι μεταξύ 35-45 ετών


2)Να είναι Χριστιανή Ορθόδοξη


3)Να είναι κάτοικος της περιοχής (σ. σ. δεν την αναφέρω για ευνόητους λόγους)


Προσέξτε πως πρέπει να είναι και γυναίκα!Δηλαδή(ς) τέσσερις οι προϋποθέσεις μας .Αν είσαι άντρας μην πας,δεν ξέρεις να καθαρίζεις. Αν είσαι τριαντάρα ή πενηντάρα,πάλι δεν μπορείς,ακόμα και ά(ν)εργη να είσαι. Φυσικά και άμα είσαι αλλόθρησκος δεν προσλαμβάνεσαι,πως να φας εσύ άθεε με λεφτά της εκκλησίας μας που κατά τ' άλλα διδάσκει " ο έχων δύο χιτώνας μεταδότω τω μη έχοντι"!Το μόνο που καταλαβαίνω λιγουλάκι,είναι το να θέλει να χρηματοδοτήσει άτομο της περιοχής,όλα τα άλλα επιτρέψτε μου,αλλά,ουχί δεν μπορεί να τα συνειδητοποιήσει το μικρό μυαλουδάκι μου...Ίσως που είμαι από ταξίδι,ίσως και να μην είμαι αρκετά Χριστιανός για να καταλάβω την Θεία Δικαιοσύνη...

2 σχόλια:

POIOS EINAI O KAYA?,  14 Ιουνίου 2009 στις 10:34 μ.μ.  

ftanei me to ουχί! akougetai asxima.