Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Αυτό δεν υπάρχει! Με πήραν τηλέφωνο απο τη ΝΔ!!!


Ρε πάνε καλά εκεί στη ΝΔ; Μόλις χτύπησε το σταθερό τηλέφωνο μου...Το σήκωσα και ακούω την κοπέλα από την άλλη μεριά να μου λέει: "Γεια σας, είμαστε από τη ΝΔ...(κολλάω για λίγο)...σας παίρνουμε τηλέφωνο για να σας καλέσουμε να έρθετε αύριο στην Αριστοτέλους που μιλάει ο πρωθυπουργός μας(!?!?)...θα έρθετε; Απλά σας ενημερώνουμε για να είστε εκεί!!!"

Πείτε μου ποιός δεν θα ακούσει αυτά από το τηλέφωνο και δεν θα κολλήσει. Στην αρχή λέω,...ώπα με έπιασαν!!! Το μόνο που πρόλαβα να πω ήταν ένα "ναι..." όταν σήκωσα το ακουστικό!

Άλλο πάλι και αυτό! Δηλαδή πέρα από τις αφίσες που ρυπαίνουν το περιβάλλον, πέρα από τα ηλίθια σποτάκια με παπαγάλους...πρέπει να τους ακούμε και στο τηλέφωνο;;; Αδέρφια, την έχουμε βάψει!!! Έχουν τα τηλέφωνά μας!!!

Έχουν ξεμείνει από κόσμο και προσπαθούν με κάθε τρόπο να μαζέψουν όσους μπορούν στην αυριανή του ομιλία!

Φανταστείτε ότι ο Κανάκης προσπαθούσε από την εκπομπή του, Ράδιο Αρβύλα, να επικοινωνήσει μάταια με τα γραφεία της ΝΔ....και αυτοί πήραν εμένα!!! Κανάκη άσε, με πήραν τελικά!!!

1 σχόλια:

Σγουραμαλης,  3 Ιουνίου 2009 στις 4:22 π.μ.  

δεν το ήξερα οτι εισαι κομματοσκυλο. Μπορείς να με βολέψεις και εμένα σε επιτροπή; Εσεύ που είσαι τόσο δυνατός και έξυπνος και κομψός...(γλυψ γλυψ)