Παρασκευή 15 Μαΐου 2009

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΤΗΣ SHOW BIZZ

Επειδή πολλοί μας κατηγορούν ότι κράζουμε "αδικαιολόγητα" την "περιοχή γύρω από το βυζί" και επειδή ειλικρινά βαρέθηκα να ασχολούμαι μαζί τους θα τους αφιερώσω αυτούς τους στίχους από ΤΡΥΠΕΣ:


ARTISTZ

Είμαι τεράστιος είμαι ο ουρανός
Είμαι ο ένας ο σπουδαίος ο λατρεμένος
Δεν είμαι απόμακρος ούτε ψυχρός
Μπροστά απ' τις κάμερες σου γνέφω λιγωμένος
Είμαι ένας άξεστος είμαι ένας θρίαμβος
Είμαι ασταμάτητα ερωτοχτυπημένος

Μη με φοβάσαι μη με φοβάσαι
Είσαι δικιά μου όσο πιο βαθιά κοιμάσαι,

Κύριε ευλόγησε τις ζόρικες καριέρες μας
Και τ' ακριβά πολυτελή μας καταφύγια
Με δόξα στόλιζε τις νύχτες και τις μέρες μας
Να ξελογιάζουμε νεκρά ακροατήρια

Κύριε σήκωνε ψηλότερα τις μύτες μας
Κάνε τα μούτρα μας ν' αστράφτουνε μυστήρια
Με χρήμα γέμιζε τις μέρες και τις νύχτες μας
Να ξελογιάζουμε νεκρά ακροατήρια
Είμαι Θεός σκιά λαμπερή
Είμαι Θεός μια ανοιγμένη πληγή,

Είμαι υπέροχος και ταπεινός
Ο ήρωας ολονών ο αγαπημένος
Είμαι ευαίσθητος και τρυφερός
Όποιο σκουλήκι μ' ενοχλεί στο διάολο στο στέλνω
Είμαι ένας άξεστος είμαι ένας θρίαμβος
Είμαι ένας θρίαμβος χρυσός και πλατινένιος
Όσοι κι αν είστε σας περιμένω
Για την πατρίδα και την τέχνη ειμ' απ' τη κούνια μου φτιαγμένος

Ξημερώνει! πού να κρυφτώ;
Δεν τ' αντέχω τόσο φως


Από τον δίσκο Μέσα στη Νύχτα των Άλλων (1999) ακριβώς δέκα χρόνια πριν...



1 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV 16 Μαΐου 2009 στις 12:58 π.μ.  

-'Eι μανατζερ,εχω κατι δακρυα για πουλημα
-Επιτελους,πανω που σε νομιζα ξοφλημενο.
-Πιο πολυ γι'αυτο εκλαψα.
-Ελα στην αγκαλια μου,μεγαλε μου αρτιστα,
Πληγωμενο μου σκυλι,
Σ'αγαπω σαν φουσκωμενο πορτοφολι.


-Έι μανατζερ,εχω κατι φοβους για πουλημα.
-Αληθινους;
-Αληθινους.
-Ανελεητους;
-Ανελεητους.
-Πρωτοτυπους;
-Ξερω 'γω;
-Δωσ’μου κατι να καταλαβω.
-Να,καμια φορα φοβαμαι πως ο κοσμος αναπνεει
μες στην κωλοτρυπιδα σου
-Σ'αγαπω λατρεμενε μου μπασταρδε,
σ'αγαπω σαν τα ρουθουνια μου.

© Γιαννης Αγγελακας