Σάββατο 30 Μαΐου 2009

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΟ ΒΗΜΑ ΠΟΥ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΕ!

-Κύριε πρόεδρε ποιος είναι ο ρόλος της μητέρας σας στους λόγους που βγάζετε στους ψηφοφόρους αλλά και στη βουλή;

Είναι πολύ σημαντικό το ότι στη σημερινή εποχή της πληροφορίας και γενικότερα της αποξένωσης των ανθρώπων εγώ και η μητέρα μου κρατάμε τόσο στενή σχέση.Εκείνη μου γράφει τους λόγους.Θέλει να με δει πρωθυπουργό.Κάθε φορά πριν βγάλω λόγο μυρίζω τα χαρτιά μου.

-Ποιός ο λόγος για να κάνετε κάτι τέτοιο;

Μυρίζει μανούλα!

-Κ.Πρόεδρε πολύς λόγος έγινε τελετυαία για το δίλλημα το οποίο θέσατε.Σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα.Από πού αντλήσατε αυτήν την έμπνευση;

Κατ'αρχήν να δηλώσω ότι δεν ήξερα ότι το έχει διατυπώσει και άλλος στο παρελθόν.κατά δεύτερο να πω ότι το άντλησα από τα παιδικά μου χρόνια.Κάθε φορά που δεν έπλενα τα χέρια μου η μητέρα μου έλεγε "Καθαριότητα ή πείνα" και δεν με άφηνε να φάω τα μπιφτέκια μου.

-Λέγεται πως το μουστάκι είναι ο φερετζές του πούστη.Συμφωνείτε με αυτό;Μήπως σκεφτήκατε ποτέ να το κόψετε;

Γνωρίζω το θέμα πολύ καλά.Ωστόσο θα σας πω ότι το μουστάκι εκτός από τον φεντερ...φερετζέ ,πως το είπατε, του πούστη είναι το φακιόλι του σοσιαλιστή.Συνεπώς δεν είναι στις προθέσεις μου να το κόψω.Θέλουμε μια ανοικτή κοινωνια με πολίτες ελεύθερους να αφήνουν μουστάκι.

-Αναφορικά με την εμπλοκή στελεχών του Πασοκ στην υπόθεση της Siemens,τι έχετε να πει;;;

Είναι μια πληγή για το ΠΑΣΟΚ και για μένα προσωπικά. Που πήγαν τα λεφτά;Οεο;Δεν ξέρω ποιος τα πηρε. Παντως,το μόνο σίγουρο είναι ότι εμένα με είχαν έξω από το παιχνιδι.Ουτε ενα δωράκι δεν μου έκαναν

-Γιατί στέλνετε τον Παπακωνσταντίνου στην Ευρωβουλή;

Δεν έχει πάει ποτέ και μου το ζήτησε κλαίγοντας.Τον λυπήθηκα γιατί θόλωσαν τα γυαλάκια του.

-Την κ.Γιαννακου,πως την βλέπετε ως αντίπαλο;

Λειψή. Αλλά παρ’όλα αυτά τη σέβομαι.

-Αναφορικά με τις επιθέσεις του Πάγκαλου στο ΚΚΕ,τι έχετε να πείτε;

Ζηλεύω. Νομίζω πως φταίει ο ανάδρομος Ερμής.

-Ο Αλέξης Τσίπρας σας κατηγορεί για παραπλάνηση του κόσμου.

Και εγώ τον κατηγορώ επειδή δεν πλένει τα δόντια του!Φτάνει πια!Έχετε καθίσει ποτέ μαζί του σε κοινή παρέα;Όταν ανοίγει το στόμα του,είναι λες και ξερνάει ασβός.

-Έχετε κοινές παρέες με τον κ.Τσίπρα;

Όχι αλλά θα ήθελα να γνωρίσω τη μαυρούλα που είχε φέρει τις προάλλες στη δεξίωση.

-Ποια θα είναι η επόμενη κίνηση σας μετά τις Ευρωεκλογές,εάν τελικά βγείτε πρώτο κόμμα;

Θα βγούμε να πανηγυρίσουμε!

-Ναι αλλά τι θα κάνετε ως ΠΑΣΟΚ;

Πρέπει να κάνουμε κάτι;

-E,ποια θα είναι η επόμενη κίνησή σας;

Έχω απαντήσει σε αυτό το θέμα. Θα βγούμε να πανηγυρίσουμε!

-Ολοκληρώνοντας θα θέλατε να πείτε κάτι στον κόσμο που θα διαβάσει τη συνέντευξή μας;

Communis salutis desertor propter suam utilitatem et salutem. Ex quo fit, ut laudandus is sit,qui pro re publica cadat, quod decet cariorem nobis esse patriam quam nosmet ipsos.

-Τι είναι αυτό;

Το κείμενο στα Λατινικά που έπεσε φέτος.

-κ.Πρόεδρε σας ευχαριστούμε

Τελειώσαμε δηλαδή;Μπορώ να πάω για κόντρες με τα ποδήλατα;


-Ναι. Μπορείτε. Όχι σούζες και προσεκτικά!

Εντάξει!