Τρίτη 12 Μαΐου 2009

Έκλεισαν τη Βουλή και έπιασαν τα ...παράθυρα!



Καλά, δεν παίζονται! Έκλεισαν τη Βουλή και βγήκαν στα παράθυρα των καναλιών. Αφού δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό, θα πάει το βουνό στο Μωάμεθ.

Δεν μπόρεσαν να κρατηθούν μακριά από τη δημοσιότητα και μιας και είναι κλειστό το "μαγαζί", είπαν να κάνουν μια βόλτα γιατί μας έλειψαν. Βασικά πιο πολύ έλειψαν στα κανάλια. Ξέμειναν από θέματα και είπαν να γεμίσουν τα πάνελ με πολιτικούς. Ε, βέβαια...ευρωεκλογές έρχονται, ένα πέρασμα πρέπει να το κάνουν! Είναι και "φάλτσοι" ρε παιδί μου και μια συζήτηση δε μπορείς να παρακολουθήσεις. Στο δίλεπτο έχεις αλλάξει κανάλι...

Ωστόσο, ακούγεται πάρα πολύ και για Βουλευτικές εκλογές! Λες; Λες, αν μας την κάνουν σε κάνα δίμηνο; Δεν ξέρω κατά πόσο είμαστε έτοιμοι. Ναι εμείς. Αυτοί είναι έτοιμοι να είστε σίγουροι. Σίγουρα έτοιμοι είναι εκεί στο ΠΑΣΟΚ, που προηγείται περίπου 4 μονάδες μέχρι αυτή τη στιγμή. Η ΝΔ έρχεται δεύτερη καταϊδρωμένη και με ένα σάκο από σκάνδαλα το ένα πίσω από το άλλο να βαραίνουν τη καμπούρα της.

Άραγε ποιό κόμμα θα ψήφιζα αν γινόταν εκλογές; Ειλικρινά δεν έχω ιδέα. Τρέμω στην ιδέα της επιλογής. 'Άτομα σαν και του λόγου μου, ίσως να διαμορφώσουν τα τελικά αποτελέσματα Άτομα σαν και εμένα που μέχρι την στιγμή της ψηφοφορίας δεν έχουν αποφασίσει. Από τη μία δεν ξέρω αν είναι καλό, όμως από την άλλη ξέρω ότι ίσως είναι το χειρότερο. Γιατί εκείνη την τελευταία στιγμή, λειτουργείς κάπως παράξενα. Και στο τέλος επιλέγεις το "σίγουρο", και νομίζεις ότι έκανες την τέλεια επιλογή. Δεν παίρνεις το ρίσκο του καινούριου ή του εναλλακτικού!

Μα ποιό κόμμα να επιλέξεις; Τη ΝΔ; Να χαρώ διαφάνεια. Τέτοια διαφάνεια ούτε με το AZAX... Το ΠΑΣΟΚ; Μπα, ο Jeffrey(Γιώργος), δεν κάνει...δεν είναι macho. Πως να το πω...άσε που τρώγονται μεταξύ τους για το ποιός είναι ο καλύτερος. Να μάλωναν για το ποιός είναι ο παχύτερος, τότε μάλιστα, να σου πω ο Πάγκαλος! Το ΚΚΕ; Α πα πα! Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω: Η Μητέρα Ρωσία... πάει...τελείωσε...καπούτ...φινίτο! Έγιναν και αυτοί καπιτάλες! Να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ; Γιατί; Για τα μάτια του Τσίπρα; ΛΑΟΣ; Ε, είπαμε μας αρέσει η Ιστορία, μας αρέσει που είχαμε ένα παρελθόν με πολιτισμό, τέχνες, αθλητικό πνεύμα κτλ. Αλλά, όχι να το κάνουμε αμέρικαν μπαρ εδώ μέσα. Οικολόγοι; Για να δούμε, καπνίζω, έχω αυτοκίνητο του '94 άρα ρυπαίνει, δεν είμαι χορτοφάγος, βλέπω κατσαρίδα και την εκτελώ...μπα δεν είμαι οικολόγος. Για τον Παπαθεμελή του πέφτω ψηλός...Και μένει η ΔΡΑΣΗ. Θα ψήφιζα Δράση μόνο αν ο Μπουτάρης σε κάποια συγκέντρωση μοίραζε κρασιά να πιούμε...εβίβααα!

Φυσικά και κάνω πλάκα με τα παραπάνω, μη έχουμε παρεξηγήσεις...δεν υπάρχει κάτι το προσωπικό σε όσα αναφέρομαι. Απλά είπα, σήμερα που έχω όρεξη και είναι κλειστή η Βουλή να γράψω κάτι ευχάριστο!