Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ Νο2

Η Μαίρη και η Ερη είναι δυο αδερφές.Η Μαίρη η καλή και η Έρη η κακιά. Ξυπνάνε λοιπόν ένα πρωί.

Μαίρη: Καλημέρα μπαμπά
Μπαμπάς: Καλημέρα κορίτσι μου. Το πρωινό είναι έτοιμο.
(τρώει το πρωινό η Μαίρη)
Μαίρη: Μπαμπά θα μου δώσεις το χαρτζιλίκι μου να φύγω;
Μπαμπάς: Ναι κορίτσι μου. Ορίστε 5 ευρώ

Έρη: ...
Μπαμπάς: Καλημέρα κούκλα μου
Έρη: Παράτα με ρε πατέρα!
Μπαμπάς: Δεν θα φας το πρωινό σου;
Έρη: Φτιάξε μου κάνα καφέ καλύτερα. Και δώσε μου 10 ευρώ
Μπαμπάς: Μα αφού 5 σας δίνω κάθε μέρα!
Έρη: Ναι αλλά εγώ θέλω να πάω για καρτ με τους φίλους μου και θέλω 10!
Μπαμπάς: Μα κορίτσι μου θα χτυπήσεις. Είναι επικίνδυνα εκεί.
Έρη: Ωχού ρε πατέρα! Δώσε μου 10 σήμερα και αύριο μη μου δίνεις!Εγώ θα πάω για καρτ

Πάει λοιπόν η Έρη για καρτ. Σε μια στροφή τις φεύγει και πέφτει σαν σαρδέλα πάνω στον τοίχο. Ποιο είναι το ηθικό δίδαγμα;

-Κάλιο 5 και στο χέρι, παρά 10 και καρτ... Έρη!


Υ.Γ. Αν σας φαίνονται κρύα,πείτε τα στους φίλους σας όταν θα είστε χάλια και θα τα εκτιμήσετε περισσότερο!

3 σχόλια:

bleforada 20 Μαΐου 2009 στις 3:54 μ.μ.  

ΤΕΛΟΙΑ χαχαχα
ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΑ?

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ 20 Μαΐου 2009 στις 4:42 μ.μ.  

Χαίρομαι που σου άρεσε!
Φυσικά και έχω κι άλλα!
Αλίμονο!
Εν καιρώ...