Τρίτη 14 Απριλίου 2009

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ


Αγαπητή Αλέκα

Έχω δει τις ματιές που μου ρίχνεις τελευταία όταν κάνω σαρδάμ στο βήμα της βουλής. Επίσης παρατήρησα ότι ψήλωσες και λίγους πόντους. Χαίρομαι για σένα, όμως με πιάνει το παράπονο όταν βλέπω να ασχολείσαι τόσο πολύ με τον Θοδωρή. Πονάω Αλέκα. Στο κάτω κάτω εγώ δεν είμαι ο αρχηγός; Εμένα ποτέ δεν μου μίλησες έτσι όπως μιλάς στον Θοδωρή.Γιατί Αλέκα; Τι έφταιξε και έφτασε εδώ η σχέση μας; Δεν με αναγνωρίζεις; Είμαι ακόμα ο Τζέφρι σου.

O Αλέξης δεν σημαίνει τίποτα για μένα Αλέκα. Μόνο ψήφοι και τίποτα άλλο. Θυμάσαι όταν έκανες τον αριστερό ψάλτη της Δεξιάς και εγώ σου έριχνα τον εξάψαλμο; Με εμπνέεις Αλέκα.

Είσαι για μένα η ορθοφωνία στη ζωή μου.
Μαζί μπορούμε να φτάσουμε ψηλά. Ο ψηλός και ο κοντός. Ο χοντρός και ο λιγνός. Ο κακός και ο άσχημος.
Εγώ και εσύ.

Χέρι-χέρι.Χωρίς τον Καρατζαφέρη.Πώς να σου το πω για το καταλάβεις; Χωρίς εσένα δεν αξίζει να ζει κανείς σε μια καπιταλιστική κοινωνία.

Με απέραντη αγάπη
Ο Τζέφρι σου