Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

Η επική συζήτηση μεταξύ Καραμανλή και Ομπάμα... με μπόλικη φαντασία!



Ομπάμα: Κωστάκη, αδυνάτισες εσύ ήσουνα παχύς...θυμάμαι ο Μπούς μου έλεγε,... "κάτσε να τον δεις".

Καραμανλής: Το ξέρω φύγαν 2 κιλά, ίσως και παραπάνω. Η Νατάσα δε μαγειρεύει πια...κοντεύω να πεθάνω! Για πες μου, λιγερόκορμε, ζαρκάδι της ερήμου. Τι θα γίνει , θα μιλήσουμε για την υπόθεσή μου;

Ομπ: Για πια υπόθεση μιλάς, με κάνεις και τρομάζω!

Καραμ: Άστα αυτά Ομπάμα-σαν. Γιορτή σου ετοιμάζω!

Ομπ: Καλά, θα ξαναμιλήσουμε από την Τουρκιά. Ε, τι να κάνω ο άνθρωπος, πήρα δυο βρακιά! Το ένα για τη σύνοδο και τ' άλλο για αλλαξιά!

Καραμ: Μ'αρέσει που σε ψήφισαν οι Έλληνες στο Σικάγο. Χαιρέτα μου το πλάτανο και φέρε ένα τράγο...(δε κολλούσε τπτ άλλο)

Ομπ: Κοίτα να μη βιάζεσαι, όλα θα παν καλά! Θα σου κρατώ μπλουζάκι και από τη Γαλατά...Τα θέματα που έθεσες είναι σοβαρά! Και ο χρόνος μου τελείωσε, θα φύγω τώρα...γειά.

Καραμ: Κάτσε, μη φύγεις, μείνε 'δω... που λέει κι ο Χατζηγιάννης...

Ομπ: Μα δε μπορώ βρε Κώστα μου... να ξέρεις δεν είναι το χέρι μου, αυτό που πας και πιάνεις!

Καραμ: Συγνώμη παρασύρθηκα...μα μ' έχει φάει η ζήλια..

Ομπα: Να πεταχτείς απέναντι στο μπαρ, πουλάνε και εκεί ξύδια...

Καραμ: Τουλάχιστον μια χειραψία, δε θα την αρνηθείς...

Ομπ: Θα θες αυτόγραφο σε λίγο, να μου το θυμηθείς! Και τώρα που το θυμήθηκα, να σε ρωτήσω κάτι. Εντύπωση μου έκανε, μου χτύπησε το μάτι!

Καραμ: Το ξέρω, είμαι εύσωμος και ψηλός σαν άτι!

Ομπ: Όχι άλλο μου 'κανε εντύπωση και χτύπησε το μάτι!

Καραμ: Ρώτα ότι θες, απάντηση έχω σ' όλα. Οικονομία, εκλογές...συντάξεις και αυξήσεις φόλα!

Ομπ: Άκουσα πως κουράστηκες και θα τα παρατήσεις όλα. Και μια χώρα μόνη της, στη κρίση θα αφήσεις!

Καραμ: Καλά ρε Ομπάμα το σκέφτηκες πολύ πριν το ξεστομίσεις;

Ομπ: Είσαι σίγουρος; Υπόσχεσαι; Μη μου τη κοπανήσεις!

Καραμ: Λοιπόν, σε χαιρετώ, μα πως περνάει η ώρα. Να μου τηλεφωνήσεις!

Ομπ: Να είσαι σίγουρος Κωστή, τη Νατάσα να μου φιλήσεις!