Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Ο ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ ΠΡΟΣΧΩΡΕΙ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΥΤΑΡΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ!


Κύριε εκπρόσωπε, πως σας ήρθε να ενταχθείτε στη Δράση;
Ήμουν πάντοτε δραστήριος τύπος.

Ναι, αλλά είστε στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού. Το θεωρείτε θεμιτό να εντάσσεστε σε μια πολιτική κίνηση που λέει τα χειρότερα γι αυτόν;
Σιγά την πολιτική κίνηση! Ήμουν στενός συνεργάτης και του κ. Ρουσόπουλου. Είδατε να έπαθα τίποτε που δεν ξαναασχολήθηκα μαζί του από τότε που λέει τα χειρότερα γι αυτόν ολόκληρη Νέα Δημοκρατία;

Αυτό να μου πείς! Τέλος πάντων, δεν φοβάστε πειθαρχικά μέτρα εναντίον σας;
Το πολιτικό μου μέλλον δεν θα το κρίνει κανένα πειθαρχικό όργανο. Όπως του κ. Βουλγαράκη, του κ. Σουφλιά και άλλων συναγωνιστών μου, θα το κρίνει μόνο το εκλογικό σώμα.


Μπορείτε να μας πείτε τι σας γοήτευσε στη Δράση;
Σας παραπέμπω στη δήλωσή μου της τριακοστής δευτέρας Φεβρουαρίου του σωτηρίου έτους 2012 (με το παλαιό ημερολόγιο).

Ποιες είναι οι προοπτικές της νέας αυτής κίνησης;
Έχω απαντήσει ήδη.

Αληθεύει ότι ο κ. Καραμανλής είναι έξαλλος μαζί σας;
Δεν σχολιάζω δηλώσεις του κυρίου πρωθυπουργού, ούτε ερμηνεύω τα αισθήματά του.

Που θα περάσετε το Πάσχα;
Μην επανέρχεστε σε θέματα που έχουν απαντηθεί στο παρελθόν. Η θέση της κυβέρνησης είναι ξεκάθαρη.

Καλώς. Σας ευχαριστούμε πολύ για την συνέντευξη και σας ευχόμαστε χρόνια πολλά.
Χρόνια πολλά γιατί;

Σήμερα γιορτάζουν οι κυβερνητικοί εκπρόσωποι! Είναι η μόνη μέρα που επιτρέπονται τα ψέμματα, όσο χοντρά κι αν είναι!
Δηλαδή τις άλλες μέρες απαγορεύονται; Θα ρωτήσω τον αρμόδιο υπουργό και θα επανέλθω.

Από την ιστοσελίδα του νέου κόμματος.

MR.KAYA