Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ


"Οι εκρηκτικοί μηχανισμοί είχαν τοποθετηθεί στην Ιερά Μητρόπολη Αθηνών, στο ναό της Αγίας Τριάδας του Πειραιά και στις εκκλησίες Αγία Σοφία και Άγιος Δημήτριος στη Θεσσαλονίκη."

Έχω γράψει πολλές φορές για αυτό αλλά θα το ξαναπώ: Η γνώμη μου για την εκκλησία δεν είναι η καλύτερη. Μάλλον η χειρότερη είναι...Όμως ρε παιδιά ποτέ μου δεν προσέβαλα κανέναν για αυτά που πιστεύει και ούτε πρόκειται. Και λόγω αυτής της νοοτροπίας μου αναρωτιέμαι: Για ποιό λόγο να βάλεις βόμβα σε μια εκκλησία; Και πόσο μάλλον σε μια από αυτές της εκκλησίες! Κομμάτια της ιστορίας των πόλεων μας. Έχεις πρόβλημα με την Εκκλησία; Όλοι έχουν! Οι πιστοί όμως γιατί να τραυματιστούν ή να σκοτωθούν; Τι σόι "οργάνωση" άραγε και με ποιό σκεπτικό προχώρησε σε αυτήν την πράξη; Στην Αυστραλία έγινε το ίδιο. Ο φανατισμός φέρνει φανατισμό. Το μίσος φέρνει μίσος και η βία φέρνει βία. Και κάτι μου λέει ότι θα "οδηγηθεί" η κοινή γνώμη προς μια κατεύθυνση...Αν γίνει αυτό , ετοιμαστείτε για ακόμα πιο ακραίες καταστάσεις. Ως τότε ψυχραιμία αδέρφια και μεγάλη προσοχή...

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ