Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΑΚΡΙΒΑ...

Το είπαν άλλωστε και τα Υπόγεια Ρεύματα...Αυτά τα ρεύματα που σε παρασέρνουν.Υπόγεια.Επικίνδυνα,ισως και λίγο υποχθόνια έρχονται να σε παρασύρουν αλλού,σε άλλη γη σε άλλα μέρη. Εκεί που δεν το περιμένεις,έρχονται και σε παίρνουν. Σε βγάζουν από την καθημερινότητα σου. Απο το πρόγραμμα σου. Αυτό που τόσο μα τόσο σιχαίνομαι. Το πρόγραμμα. Δεν το μπορώ με τίποτα. Ευτυχώς φέτος το Πάσχα βγήκα από αυτό το γρανάζι της μιζέριας. Τα κατάφερα. Το προσπάθησα,θυσίασα στιγμές με φίλους για να αλλάξω περιστάσεις. Έζησα,κάτι διαφορετικό!Αποφάσισα να το κάνω συχνά αυτό. Θα το κάνω τρόπο ζωής. Λάιφστάιλ όπως το αποκαλούν στα εξωτερικά. Ξενέρωσα σε στιγμή. Μα που να το κάνω εγώ αυτό;Πιάνω τον εαυτό μου να κρύβεται ξανά στο καβούκι του με πρόφαση το σύστημα...Απατεώνες,επαναστάτες με μερτσεντέ και περσόνες που σε κρίνουν από το πορτοφόλι σου.Στημμένες πόζες στα μπαρ. Τους βαρέθηκα όλους τους. Τελικά θα το αλλάξω το μαμημένο!Δεν είμαι σαν όλους τους!Δεν θέλω να είμαι!Δεν το δέχομαι!Εγώ θα ονειρεύομαι,κάθε Κυριακή ακόμα και αν αναγκαστώ να το πληρώσω!Θα το ανταλλάξω και αυτή τη φορά θα είμαι εγώ ο κερδισμένος!