Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Μουσικόθηκε ( εκ της μουσικής )

Επειδή είμαι πολύ καλό παιδί και αυτό δεν το λέει μόνο η μανούλα μου αλλά και οι πρώην συγκρατούμενοί μου αλλά και ο δικηγόρος μου, θα ξεκινήσω μια σειρά αφιερώματα στη μουσική αλλά από άλλη οπτική. Λόγω της πολύχρονης ερασιτεχνικής μου ενασχόλησης ως μουσικός, θα παρουσιάζω μουσικά όργανα αλλά και "μάστορες" μουσικούς. Κλείνει η μικρή εισαγωγή. Περιστασιακά θα κάνω και αφιέρωμα στο παρεξηγημένο αλλά απαραίτητο κλύσμα και στο πώς νιώθουν οι γυναίκες.

Δεν υπόσχομαι ότι όλα θα σας αρέσουν αλλά υπόσχομαι ότι όλοι είναι κορυφαίοι στο είδος τους. 

Για σήμερα έχω τον Μάστορα Orhan Gencebay που παίζει σαζ, όπως το λέμε εμείς (θα πει πορδή, το "π" με "χ" όμως στα τουρκικα) ή μπαγλαμά όπως το αποκαλούν οι γείτονες.

Για πάμε να θαυμάσουμε:






Ακολουθει το HAREM από τους Balkan Dreams, δυνατό ορχηστρικό με έμφαση στα έγχορδα και στα τουμπερλέκια και για σήμερα θα κλείσουμε με τους Laco Tayfa που έχουν εμφανιστεί και στη πόλη μας,με jazz τούρκικη μουσική ( αν και δεν βρήκα καθαρό βίντεο)