Κυριακή 29 Μαρτίου 2009

Η ώρα του Tabyblue...


Πως πήγε χθες η ώρα της Γης; Ρωτάω γιατί έβλεπα τον αγώνα με την εθνική και φυσικά δεν έκλεισα τα φώτα. Πάντως από μια ματιά που έριξα και στη γειτονιά μου ...κανένας δεν τα έκλεισε. Όχι δεν είμαι αναίσθητος. Μη βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα. Απλά μου φάνηκε γελοίο να συντονιστούν τόσοι πολίτες ταυτόχρονα. Και μόνο για μία ώρα!
Ακόμα πιο γελοίο ήταν το δελτίο ειδήσεων του Αντ1, με τον παρουσιαστή να μας καθησυχάζει καθώς τα φώτα στο στούντιο χαμήλωναν. Πού τα πουλάτε μωρέ; Όσο για τη Βουλή, ε καλά, αφού οι βουλευτές έλειπαν για να γιορτάσουν την 25η Μαρτίου...ακόμα!
Ήμουν πολίτης που αφιέρωνε χρόνο για το περιβάλλον. Όταν "ανακαλύψαμε" τους κάδους για την ανακύκλωση ήμουν ο πρώτος που ξεχώριζα τα σκουπίδια μου...έπαψα να το κάνω όταν έμαθα ότι ακόμα και τα ανακυκλώσιμα σκουπίδια τα πετάνε μαζί με τα άλλα, όταν είδα επανειλημμένα μέσα στο κάδο για τα χαρτιά, πλαστικά και ότι άλλο φανταστείς. Άλλαξα τις κοινές λάμπες μου με αυτές τις οικολογικές που δεν καίνε πολύ ρεύμα. Ποτέ δεν πετάω σκουπίδια έξω από το αυτοκίνητό μου, στις παραλίες ούτε που σκέφτομαι να πετάξω κάτι, ότι σκουπίδια έχω, τα παίρνω μαζί μου. Αλλά και πάλι περνάνε τα τάνκερ και τη επόμενη μέρα η παραλία είναι γεμάτη με πίσσα! Μειώνω την ποσότητα των σκουπιδιών μου, με το να χρησιμοποιώ κάποια υλικά για να φτιάξω μολυβοθήκες και διάφορα άλλα. Αλλά και πάλι μου λένε δεν είναι αρκετό και μου προτείνουν για μια ώρα να κλείσω τα φώτα μου. Ε, όχι!!! Είναι προσβλητικό. Γιατί αυτοί να μπορούν να μου πούνε να κάνω κάτι...και εγώ να μη μπορώ να τους μιλήσω; Η Γη δεν θα σωθεί με μια ώρα σκοταδισμού γαμώ το κέρατό μου! Τι υποκρισία είναι αυτή; Προσπαθούν να μας πείσουν ότι και αυτοί κάνουν κάτι; Πως; Με το να μας κρατάνε στα σκοτάδια. Που ξέρω εγώ τι κάνουν αυτοί στα σκοτάδια, αφού δεν τους βλέπω!!!
Είπαμε μια μέρα...να αφήσουμε πίσω όλα τα ορυκτά καύσιμα που μολύνουν την ατμόσφαιρα. Και τι έκαναν;;; Συνεχίζουν να ψάχνουν για πετρέλαιο ακόμα και στην Αρκτική και να θυμηθείτε, θα κάνουν και άλλο πόλεμο. Μας είπαν να εκμεταλευτούμε τον ήλιο και τον αέρα...Τα μάθατε; Οι τράπεζες σταμάτησαν να δίνουν λεφτά για φωτοβολταϊκά και αιολικά ιδιωτικά πάρκα...Όλοι αυτοί που επένδυσαν μια περιουσία για να πάρουν την άδεια και να πουλάνε ακόμα και στη ΔΕΗ, θα πάρουν τα 3 μου. Αφού δεν θα έχουν λεφτά για να τελειώσουν τα φωτοβολταϊκά...θα πρέπει να παραδώσουν την άδεια πίσω. Χασούρα και μόνο χασούρα! Και εκεί που λες...ας πάει το παλιάμπελο, μαθαίνω ότι η Βουλή θα γίνει οικολογική. Θα βάλει φωτοβολταϊκά. Τα οποία θα κοστίσουν 654.000 ευρώ.
Όχι ρε, δεν έκλεισα τα φώτα. Γιατί είναι σα να κλείνω τα μάτια μου σε αυτά που γίνονται γύρω μου...εγώ θέλω φώς!