Σάββατο 14 Μαρτίου 2009

Δωρεάν ασύρματο internet παντού και πάντα


Ελπίζω Δευτέρα να έχω ετοιμάσει έναν οδηγό για αρχάριους-άσχετους για το πώς να "σπάτε" τα κλειδωμένα ασύρματα δίκτυα ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, το τονίζω για να μη βρω και το μπελά μου, για να μαθετε να προστατεύεστ καλύτερα από επιθέσεις άλλων στη γραμμή σας.

Εάν έχετε Linux είναι πολύ πιο εύκολα και γρήγορα να υποκλέψετε τους κωδικούς των ασύρματων δικτύων της γειτονιάς σας, οπότε θα ξεκινήσουμε από αυτό.

Θα προσπαθήσω να είμαι όσο το δυνατόν πιο κατανοητός στη διαδικασία και θα αναφέρω όλες τις πηγές προγραμμάτων που θα χρειαστείτε.

Εις το επαναδιαβάζειν, λοιπόν.

Οποιαδήποτε βοήθεια από πιο έμπειρους & παλιούς χρήστες δεκτή!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος,  14 Μαρτίου 2009 στις 10:37 π.μ.  

Καλημερα!
Για εκπαιδευτικούς καθαρά λόγους πάντα, κι επειδή έχω έναν λογαριασμό premium στο rapidshare μηπως θα μπορούσες να μου πεις πως τρυπώνουν και τον χρησιμοποιούν και άλλοι?
Ευχαριστώω

Ανώνυμος,  14 Μαρτίου 2009 στις 5:44 μ.μ.  

Δεν χρησιμοποι´ω ραπιντσεαρ και τα συναφη, αλλα 1) Υπυπαρχουν σπασμενοι κωδικοι που μπορει´ς να τους βρεις στο ιντερνετ και ισως ενας να ειναι και ο δικος σου και 2ο υποθετω οτι οποιος μπαινει στο ασυρματο σου χρησιμοποιει την ΙΡ σου . Καπως ετσι λειτουργουν τα rapidshare, megaupload κλπ.