Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

H ΧΟΥΝΤΑ ΤΗΣ (ΝΕΑΣ) ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Απαγορεύτηκαν οι κουκούλες,με το έτσι θέλω. Τώρα θέτουν ξανά σε λειτουργία τις (και καλά) κάμερες ασφαλείας. Μόνο από το όνομα που τους έχουν δώσει καταλαβαίνει κανείς την προπαγάνδα που έχει στηθεί. Κάμερες ασφαλείας...Έλεος.Τα βλακώδη μέτρα συνεχίζονται. Μέτρα που εξοργίζουν το λαό. Το 100% του πληθυσμού διαφωνεί,αν και σίγουρα θα παρουσιάσουν και ένα 70% που συμφωνεί με αυτό το μέτρο (και σταθμό).
Θυμίζω σε όσους λησμονούν πως η λειτουργία των εν λόγω καμερών είχε ανασταλεί από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα,αλλά με δημοκρατικότατους τρόπους που μόνο η κυβέρνηση γνωρίζει τόσο καλά,απλά με μια επιστολή,θα ενημερώσουν την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ότι την γράφουν καλά και αυτή και όλους εμάς. Έτσι απλά λοιπόν,θα παρακολουθείσαι όλη μέρα,θα χεις πάντα μάτια καρφωμένα επάνω σου,όταν θέλεις να δώσεις ένα φιλί στο σύντροφο σου,όταν θα κάνεις χαβαλέ με την παρέα σου,όταν θέλεις να κάνεις μια βόλτα μόνος,να κλάψεις,να ακούσεις μουσική με τα ακουστικά σου που τόσο αγαπάς. Το ξέρεις και θα κάτσεις ατάραχος (;) στο πλαίσιο του φιλήσυχου πολίτη.
Εγώ;;;Δεν κάνω τίποτα κακό,άρα δεν έχω να φοβηθώ τίποτα.
Κάτσε λοιπόν να σου κάνουν τη ζωή σου ένα κοκόστημένο ριάλιτυ σόου στο οποίο ούτε έπαθλο θα πάρεις!
Θέλω να εκφράσω πάντως μια σκέψη μου,με τρώει,δεν μπορώ να την κρατήσω άλλο μέσα μου.
Μήπως αυτοί που τα σπάσανε στο κέντρο της άλλοτε μπουρζουαζίας,δεν ήταν παρά στρατιωτάκια της κυβέρνησης;Σκεφτείτε το,με πρόσχημα τούτη την επίθεση περνάνε όποιον νόμο θέλουν και συ αισθάνεσαι ασφαλής!
Να μαντέψω και το επόμενο μέτρο ασφάλειας;Απαγορεύεται η παρέα άνω των δύο ατόμων.
Τόση δημοκρατία από την χούντα είχαμε να δούμε.
Σε καλή μεριά!

Υ.Γ:Αν τούτα τα λόγια μου σε έκαναν να αισθάνεσαι άβολα,λυπάμαι που θα στο πω,είσαι και συ αγάπη μου χουντικός,έστω του εαυτό σου.