Σάββατο 28 Μαρτίου 2009

ΜΟΥ ΦΑΓΑΝ ΤΟ BROADCASTING MOY!!!


Ήθελα να γράψω σήμερα πολλά. Άλλωστε αυτή είναι η ώρα μου.
Και η Ώρα της Γης
Το λέει και δίπλα αριστερά:
21.00 Broadcasting Προμηθέας.
Όμως δυσκολεύομαι. Μου είπαν να κλείσω τα πάντα. Φως, τηλεόραση, υπολογιστή.
Ακόμα και το κινητό να βγάλω από τον φορτιστή.
"Μα πρέπει να γράψω για το blog" τους έλεγα.
"Όχι! Πρέπει να σώσεις τον πλανήτη" μου είπαν.
"Μα εγώ δεν συμφωνώ με αυτού του είδους τα πανηγυράκια" τους είπα.
Αλλά με κοίταξαν με βλέμμα επιθετικό χωρίς να με αφήσουν να τους εξηγήσω τι και πως.Μου φάγαν το braodcasting μου!!!
Έτσι λοιπόν και εγώ, μην μπορώντας να συγκεντρωθώ αφήνω τα λόγια για άλλη μέρα. Σήμερα απλώς θα κάτσω στο σκοτάδι για μια ώρα, να σώσω τον πλανήτη. Να βοηθήσω και εγώ τη χώρα να παραμείνει πρώτη.
Να ενοχληθώ από τη γειτόνισσα που μετά από καιρό κλείνει τα φώτα και επιτέλους βρήκε τον "τρόπο" να περάσει την ώρα της... Μετά θα βάλω μουσική και θα τη δυναμώσω γιατί κάποιος από απέναντι θα έχει δυνατά την τηλεόραση βλέποντας αγώνα και κάποιος άλλος που θα κάνει πάρτι θα μετράει αντίστροφα σαν να είναι παραμονή πρωτοχρονιάς με τους καλεσμένους του πριν αρχίσουν και πάλι οι μουσικές και οι χοροί.
Ας είναι.
Για μια ώρα θα σώσω τον πλανήτη μαζί με τους άλλους. Ύστερα θα έχουμε όλο τον χρόνο να τον ξανασκοτώσουμε και πάλι.