Σάββατο, 14 Μαρτίου 2009

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ...


Είναι ο μόνος που ξέρει από ΠΑΙΔΕΙΑ σε αυτή τη ριμαδοχώρα.
Δεν είναι άσχετος και απαίδευτος. Είναι ο μόνος γνώστης της Ελληνικής γλώσσας.
Διδάσκει σε πανεπιστήμιο,δεν κανένας από αυτούς που δεν έχουν πατήσει σε αίθουσα να διδάξουν και παρ'όλα αυτά θεωρούν πως μπορούν να θεσπίσουν κανόνες για την βελτίωση της διδασκαλίας.
Ξέρει την πραγματικότητα και ιδού τι προτείνει...
Ο κ. Μπαμπινιώτης, μιλώντας την Πέμπτη στον ραδιοφωνικό σταθμό City 99.5 πρότεινε ένα σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά το οποίο περιφερειακά τεστ σε κάθε τάξη του Λυκείου και εξετάσεις μετά το Λύκειο θα μετράνε κατά το ήμισυ για την πρόσβαση στα ΑΕΙ.

Ο ίδιος, πάντως, δήλωσε ότι θεωρεί ιδανικό σύστημα αυτό με μόνο κριτήριο τη σχολική βαθμολογία. «Η επίδοση του μαθητή τρία χρόνια στο Λύκειο δεν μετράει σε τίποτα, γι’ αυτό και ο μαθητής δεν μετράει το σχολείο του», είπε χαρακτηριστικά.

Εξάλλου, ο κ. Μπαμπινιώτης τάχθηκε υπέρ της άποψης για μειωμένη ύλη, λιγότερα υποχρεωτικά μαθήματα και περισσότερα επιλογής, καθώς και αναμόρφωσης του περιεχομένου σπουδών. Επίσης, υπολόγισε ότι οι αλλαγές στο Λύκειο θα χρειαστούν μία πενταετία, ενώ οι αλλαγές στο εξεταστικό άλλα τρία χρόνια.

Συμφωνώ απόλυτα, και πως θα μπορούσα να διαφωνώ φυσικά....

Μακριά από μικροκομματικά συμφέροντα πρέπει να δούμε μια φορά και το μέλλον των παιδιών μας και αυτό το σχέδιο είναι ίσως το μόνο σχετικά ολοκληρωμένο.

Tom Sawyer

4 σχόλια:

Ανώνυμος,  15 Μαρτίου 2009 - 2:31 π.μ.  

συμφωνω σε πολλα με τον μπαμπινωτη. αλλα η προταση του να μετραει ο βαθμος του λυκειου για εισαγωγη στα ΑΕΙ μου δημιουργει σκεψεις. Πως θα διασφαλιστει η φερεγγυοτητα. Πως θα εξασφαλισουμε οτι οι καθηγητες θα ειναι αντικειμενικος.Ολοι ξερουμε οτι στο σχολειο καποιοι καθηγητες εχουν συμπαθειες προς καποιους μαθητες και το αντιθετο.
Επισης το συστημα αυτο ισως εξουθενωσει αν ειναι σκληρο τους μαθητες σε 3 χρονια διαρκης φροντιστηρια κλπ για να πετυχει καλους βαθμους.Σαν να δινει δηλαδη 3 φορες πανελληνιες.
Δεν αρκει ΜΟΝΟ η αλλαγη συστηματος εισαγωγης. Εδω μιλαμε για ΡΙΖΙΚΕΣ αλλαγες στην παιδεια.
Εγω ξερω οτι πηγαινα λυκειο για να παρω απλα απολυτηριο. Ολη η δουλεια γινοταν στο φροντηστηριο.

Ανώνυμος,  15 Μαρτίου 2009 - 12:39 μ.μ.  

Να θυμήσω στο φίλτατο blog οτι ο μπαμπινιώτης-που κατα τα αλλα ξέρει απο παιδεία, τρομαρα του- ειναι ο ιδιος μπαμπινιωτης που "καταγράφοντας" την αλήθεια κατέγραψε στο καταπτυστο λεξικό του πριν καμια δεκαριά χρόνια, ως βουλγάρους τους οπαδούς του ΠΑΟΚ.

grsail 15 Μαρτίου 2009 - 3:48 μ.μ.  

[ ... με μόνο κριτήριο τη σχολική βαθμολογία. «Η επίδοση του μαθητή τρία χρόνια στο Λύκειο δεν μετράει σε τίποτα, γι’ αυτό και ο μαθητής δεν μετράει το σχολείο του ... ]

Πολύ σωστά, αλλά η - κατ' αυτόν τον τρόπο - ενδυνάμωση του Λυκείου δεν οδηγεί άραγε και στην πλήρη κατάργηση των πανελληνίων εξετάσεων;

Και εάν όχι τότε η ευθύνη των εξετάσεων αυτών δεν θα έπρεπε να μετατεθεί στην αποκλειστική ευθύνη των AEI τα οποία θα καθορίζουν και τον μέγιστο αριθμό των εισακτέων με βάση τις διαρθρωτικές δυνατότητές τους αλλά και το ύψος των κονδυλίων που τους διατίθενται από την πολιτεία ;

Tom Sawyer 15 Μαρτίου 2009 - 4:38 μ.μ.  

Λοιπόν,φίλοι μου.
Μ'αρέσει πολύ που συμφωνούμε όλοι στο θεμελιώδες και ξεκάθαρο της υπόθεσης ότι η παιδεί χρίζει άμεσης λύσης-αλλαγής.Αυτή τη στιγμή παιδεία γιοκ στο Ελλάντα.
Μόνο ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ.
Έχουμε το σχολείο σαν κτίριο μόνο και το φροντιστήριο να προσπαθεί όχι να συμπληρώσει αλλά να γίνει το σχολείο.
Έχω πολύ πρόσφατες αναμνήσεις και από τα δύο.
Θυμάμαι και εγώ τον εαυτό μου να κάνει ότι ακριβώς ο φίλος (2:31),απλά πήγαινα για το παρών στο σχολείο.
Κάπου όμως θα πρέπει να ξεκινήσουμε.
Μπορεί αυτά που προτείνει ο κ.Μπαμπινιώτης να μην είναι η απόλυτη λύση,είναι σίγουρα μια ευκαιρία για την έναρξη ενός κύκλου μεταρρυθμίσεων.That's the point!
Αλλάγες εδώ και τώρα γιατί ο χρόνος είναι χρήμα.Αφού το δευτερό δεν το δίνουν τουλάχιστον ας μην σπαταλάνε και το χρόνο.