Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Γουίλλιαμ Γκεητσ φαουντεησιον ( και καλά...)


Το πόσο έχουμε κουραστεί όλοι από τις υπηρεσίες της microsoft ( Μικρό & απαλό σημαίνει) είναι γνωστό. ΔΕΝ θα αναφερθώ στα νταβατζηλίκια της σε απλούς χρήστες και εταιρίες, ούτε για το νεο σκάνδαλο ανάθεσης παροχής λογισμικού στο ελληνικό δημόσιο ενώ θα μπορούσε η κωλοκυβέρνησή μας με ΕΛΑΧΙΣΤΑ χρήματα να κάνει την ΙΔΙΑ δουλειά ΚΑΛΥΤΕΡΑ με Linux όπως έχει κάνει η Γερμανία, η ΕΛβετία και άλλες χώρες, διότι το Linux είναι ΔΩΡΕΑΝ ενώ η μικροσόφτ ταίζει πολιτικούς και βουλευτές που περιμένουν φορώντας σαλιάρα και με το χέρι απλωμένο για να πάρουν μίζα. Θα πω ότι εδώ και λίγες ημέρες σε έναν λογαριασμό email hotmail που έχω ό,τι και να γράψω ΔΕΝ εμφανίζεται το κείμενο στον παραλήπτη. Το κατάλαβα όταν πολλοί μου έστελναν πίσω τα μεηλ μου και μου γράφανε ότι τους έστελνα άγραφα μέηλ!!!

Προτεινόμενες μέχρι στιγμής λύσεις από την χοτμεηλ;;; Να χρησιμοποιήσω Internet Explorer, τον δικό της browser δηλαδή! Όχι, εγώ χρησιμοποιώ τον OPERA ο οποίος είναι ΤΑΧΥΤΑΤΟΣ και ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ. Οπότε, πάυω να χρησιμοποιώ HOTMAIL σιγά σιγά και ξαναχρησιμοποιώ τον gmail λογαριασμό, που αυτοί της Google μέχρι στιγμής τουλάχιστον είναι λιγότερο σκατένιοι.

Και μη μου πείτε ότι ο Γκεητσ μέσω του ιδρύματός του χρηματοδοτεί προγράμματα σε χώρες του τρίτου κόσμου, γιατί θα σας πω 1) ότι το κάνει για φοροαπαλλαγή και 2) μαζί με τη βοήθεια που προσφέρει πχ στη Νιγηρία αγοράζει και μετοχές των εκεί πετραιλαϊκών εταιριών που έχουν ρημάξει τη Νιγηρία.

Θέλετε να αλλάξετε τον κόσμο ( σας); 1ο βήμα Σβήστε τα ΣVista και πάψτε να παίζετε με τους διακόπτες φωτός και το πουλάκι σας ( αγόρια και κορίτσια)