Κυριακή, 29 Μαρτίου 2009

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ:

Αυτοί που στον στενό κύκλο του Μαξίμου δηλώνουν ακόμη και σήμερα παρά τις αρνητικές για την ΝΔ δημοσκοπήσεις ότι σε καμία περίπτωση ο Καραμανλής δεν θα χάσει από τον Παπανδρέου κάτι ξέρουν περισσότερο από μας τους υπόλοιπους που βρισκόμαστε έξω από τον χορό.
Σήμερα στην REALnews υπάρχει δημοσίευμα για ....
την προετοιμασία της προεκλογικής καμπάνιας για τα 5 κόμματα του κοινοβουλίου .Σχετικά με το ΠΑΣΟΚ και την ΝΔ αναφέρονται και οι διαφημιστικές εταιρείες που έχουν αναλάβει τις καμπάνιες τους , Θεωρητικά δεν υπάρχει καμία έκπληξη αφού είναι οι ίδιες που συνεργάσθηκαν τα δύο κόμματα και στις εκλογές του 2007.
Με τη ΝΔ η εταιρεία Spot Thomson και με το ΠΑΣΟΚ η επίσης πολύ γνωστή εταιρεία Bold. Eκ πρώτης όψεως τίποτα το περίεργο, σε μια δεύτερη ανάγνωση το πράγμα έχει μεγάλο χαβαλέ.
Οι δύο διαφημιστικές έχουν το ίδιο media shop, την εταιρία MINDSHARE, η οποία μοιράζει τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό χρόνο αλλά και τις έντυπες καταχωρήσεις στα ΜΜΕ και για τις δύο διαφημιστικές εταιρείες ενώ για τους γνωρίζοντες στο δίκτυο της έχει και την περίφημη AGB, που καθορίζει με τις μετρήσεις της τι αρέσει στον κόσμο και τι όχι, που βρίσκεται η μεγαλύτερη τηλεθέαση και τελικά που θα κατευθυνθεί η διαφήμιση. Παράλληλα στο πελατολόγιο της Βold, εκτός από το ΠΑΣΟΚ εντάσσονται η Cosmote και η Γερμανός, φιλέτα της διαφημιστικής πίτας , που για να τα έχεις δεν μπορεί να μην είναι σύμφωνη και η κυβέρνηση της ΝΔ. Από την άλλη πλευρά η Spot Thomson , έχει στο πελατολόγιο της την Vodafon, επίσης πολύ σημαντική για την αγορά των ΜΜΕ. Τα φιλέτα αυτά τα διαχειρίζεται η ίδια εταιρεία που συνεργάζεται τις δύο παραπάνω διαφημιστικές .
Τι βγαίνει από όλα αυτά: Κάποιοι στο ΠΑΣΟΚ προφανώς τρελαθήκαν ή χαρακτηρίζονται από πρωτοφανή άγνοια για τα περί διαφημιστικής αγοράς και media. Γιατί αλλοιώς δεν δικαιολογούνται οι επιλογές τους , αφού το σύστημα αυτό των εταιρειών σχετίζεται επίσημα ή ανεπίσημα με τον κυβερνητικό κύκλο του Μαξίμου και την παρακαταθήκη που άφησε πίσω του ο Ρουσόπουλος όταν μαζί με την διαπλοκή έστηνε την περίφημη «πολιτική ηγεμονία» του Καραμανλή, που φτουράει μέχρι σήμερα.
Ο Παπανδρέου μάλλον πρέπει να αφήσει τις περιοδείες και να ψάξει στην Ιπποκράτους να βρει τον Βρούτο, γιατί τρέχει σε μια κούρσα στημένη που ακόμη και αν είναι πρώτος θα βγει δεύτερος ή ελάχιστα πρώτος.. Άλλωστε δεν είναι καινούργιο ένα από τα βασικά στοιχήματα σε μια προεκλογική καμπάνια είναι να κρύβει εκπλήξεις για τον αντίπαλο και το κοινό. Αλλά με αυτούς τους όρους και τις διαρροές που γίνονται στους δημοσιογράφους ,η ΝΔ θα χτίσει καμπάνια απάντηση στην καμπάνια του ΠΑΣΟΚ . Θα είναι κρίμα να δικαιωθούν για το έργο τους στο στήσιμο μηχανισμών κάποια γαλάζια golden boys , που θα έπρεπε να βρίσκονται ήδη προφυλακισμένα στον Κορυδαλλό για το φαγοπότι που κάνουν σε βάρος του ελληνικού λαού.
Γιώργο πάρε την κατάσταση στα χέρια σου ,δεν υπάρχει χρόνος για λάθη….

BLACKBIRD
(To ψαρεψα από το troktiko)

Βρωμοπαίχνιδα των διαφημιστικών.
Μίζες για όλους...

MR.KAYA