Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

ΘΑ ΒΡΕΞΕΙ...ΦΩΤΙΑ !

Ενοχοποίησαν την κουκούλα. Ουφ! Τι καλά!
Ξέρετε αν και ανησυχούσα πολύ κάποιες φορές ξεχνιόμουν... Είχα διαβάσει πως η κουκούλα και τα σκουφάκια είναι επικίνδυνα για τα μαλάκια μου! Πάντα το είχα στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου και πάντα το ξεχνούσα,τώρα μου το θύμισαν και αυτοί. Οι καλοί μου....
Ένοχα, επίσης είναι, και τα αλλοιωμένα χαρακτηριστικά. Ένοχος όποιος τα φέρει δηλαδή(ς)! Όσοι έχουν κάνει πλαστική, λοιπόν, είναι ένοχοι; O Φλωρινιώτης να κόψει το κεφάλι του, αλλιώς φυλακή;
Τι να πω δεν ξέρω. Η βλακεία τους έχει καταντήσει πλέον μάστιγα και επικίνδυνη.
Δεν έχουν καταλάβει απλά πράγματα. Πως ο σεβασμός δεν απαιτείται, κερδίζεται. Πως έτσι και δημιουργούσαν ένα, έστω και υποτυπώδες, κράτος δικαιοσύνης οι κουκούλες θα έφευγαν αυτόματα και οι bloggers θα υπέγραφαν με τα κοινά τους ονόματα. Αυτά όταν όμως το δικαστήριο θα βγάλει αποφάσεις ίσες και σωστές για όλους. Δεν θα ξεχωρίζει όνομα,λεφτά και μπάρμπα στη Κορώνη.... Όταν.....
Αναρωτιέμαι αν βρέξει τι θα γίνει; Θα πρέπει να βρέχομαι; Αν χιονίζει σκουφάκι γιοκ; Αν κάποια κοπελίτσα θέλει να "τραβηχτεί" όχι; Η γιαγιά μου πρέπει να βγάλει τη μαντίλα (τσεμπέρι) από το κεφάλι της; Αν βρέξει φωτιά θα μας πάρει όλους ο διαολάκος;
Δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική τους. Λες και το ξύλο πονάει λιγότερο για αυτούς άμα αυτός που τους πετάει πέτρα δεν φοράει "μάσκα". Ας σταματήσει εδώ,λοιπόν,αυτή η παράνοια.
Όχι για μένα, για τη φουκαριάρα τη γιαγιά μου που αγαπάει το μαντιλάκι της..............

2 σχόλια:

kopria 19 Μαρτίου 2009 στις 4:47 μ.μ.  

Και μετά αναρωτιέστε που σας βρίζουν και θέλετε να το καταστείλετε με νόμο. Ο σεβασμός κατακτιέται δεν επιβάλλεται αλλά δεν θα το μάθετε ποτέ...

http://kopria.blogspot.com/2009/03/blog-post_6533.html

Tom Sawyer 19 Μαρτίου 2009 στις 9:10 μ.μ.  

Άμα μπορούσαν να καταλάβουν έστω απλά πράγματα,η ζωή μας σε αυτό το πλανήτη,θα ήταν πολύ μα πολύ πιο ποιοτική.