Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

ΑΝΕΚΔΟΤΟ....

Μαζεύει καποια στιγμή τα χρήματα για να ζωγραφίσει το μυστικό δείπνο ο παπάς του χωριού.
-Αλλα που θα βρούμε ζωγράφο; ρωτάει ο παπάς.
-Μην ανυσηχεις πατερούλη,ζωγραφίζει εμένα ο ξαδερφός μου.....
μόνο που έχει ένα πρόβλημα...
-Τι πρόβλημα έχει;
-Να πατερ,πίνει πολύ και μεθάει.
-Εντάξει δεν πειράζει τέκνον μου,φέρτον εδώ και βλέπουμε..
Πάει στην εκκλησία ο ζωγράφος και κανονίζουνε με τον παπά να ζωγραφίσει
τον μυστικό δείπνο σε ένα μέρος της εκκλησίας.
-Ναι αλλά θα το προσέξεις πολύ το έργο τέκνον μου,μην κάνεις καμιά ανοησία
και γίνουμε ρεζίλι στο κόσμο του χωριού.
-Οχι πατερ,πηγαινε σπιτι σου εσύ να ξεκουραστείς κι αυριο το πρωί θα σου το έχω έτοιμο.
Φεύγει παπάς αρχίζει ο μεθύστακας ζωγράφος...
φτιάχνει κρασιά,ποτά,φαγητά,τους μαθητές του Χριστού να χορεύουν,να σπάνε πιάτα και τον Ιησού πάνω στο τραπέζι να χωρεύει τσιφτετέλι.

Πάει το πρωί ο παπάς,τα βλέπει και παθαίνει κρίση,φευγει τρέχοντας και πάει στο καφενειο του χωριού.
-Τι είναι αυτά που έκανες αντίχριστε,μας έκανες ρεζίλι,πως θα πάει να εκκλησιαστεί τώρα ο κόσμος!!!!!!Ζωγράφισες τον Ιησου και τους μαθητές να γλεντανε!!!!!!!!
-Μα τι λές πάτερ;;Εγώ όταν έφυγα ακόμα τρώγανε...