Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

ΤΑ AIRBUS ΤΟΥΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ


Το Airbus 340 είναι επιβατηγό αεροσκάφος που μπήκε σε υπηρεσία με τον πρώτο πελάτη το 1993. Στην Ολυμπιακή μπήκε σε υπηρεσία το 1999. Όπως είπαμε και σε προηγούμενη ανάρτηση ανήκει στο Υπουργείο Οικονομικών και όχι στην εταιρεία. Σύμφωνα με τιμές του 2008, κοστίζει περίπου 210-220 εκατομμύρια δολάρια, δηλ. περίπου 180 με 200 εκατομμύρια ευρώ. Ένα αεροσκάφος έχει περίπου 25 χρόνια ζωής. Έστω ότι, που δεν ισχύει βέβαια, η τιμή του μετά από 10 χρόνια έχει μειωθεί κατά 50% τότε έχει αξία που κυμαίνεται περίπου στα 100 εκατομμύρια ευρώ. Πολλαπλασιάζοντας Χ 4 έχουμε τουλάχιστον ένα ποσό της τάξης των 400 εκατομμυρίων ευρώ. Τί θα κάνει τα αεροσκάφη αυτά το Υπουργείο; Τί ορίζει για αυτά οι συμφωνία; Τα δίνει στη νέα ιδιοκτησία; Αν τα παραχωρεί, τα παραχωρεί με το ισχύον καθεστώς ή παραχωρεί και το δικαίωμα κυριότητας; Σε τέτοια περίπτωση δεν είναι άνιση η συναλλαγή, τη στιγμή που η νέα ιδιοκτησία δίνει μόνο 130 εκατομμύρια ευρώ;




Ελπίζουμε να μην χαριστούν 400 εκατομμύρια τουλάχιστον ευρώ περιουσία του ελληνικού λαού σε ιδιώτη δίχως ισόρροπο όφελος.

Ήδη, χάρις στις ενέργειες του Δημοσίου έφυγε ο βραχνάς του μεγαλύτερου ποσοστού του χρέους της εταιρίας

.Στη θέση της MIG ήταν χθες το Βατοπέδι. Αύριο θα είναι κάποια άλλη εταιρία, ίδρυμα ή οργανισμός. Δεν έχουμε καμιά αντιπάθεια προς τη συγκεκριμένη εταιρία. Ίσα ίσα της βγάζουμε το καπέλο επειδή σε δύσκολους καιρούς είναι μία από τις πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις στο πανελλήνιο.

Εφιστούμε την προσοχή σε κάποιους από το δημόσιο μηχανισμό που κάλλιστα μπορούν να κάνουν κάτι το ζημιογόνο για ίδιον όφελος. Μακάρι η τύχη των αεροσκαφών να είναι η πλέον προσοδοφόρα είτε υλικά είτε άυλα για το Ελληνικό Δημόσιο.


http://pliatsikonews.blogspot.com/2009/03/4-airbus.html