ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΜΕ...ΜΥΑΛΟ
Διαφημιστικές οθόνες που αναγνωρίζουν ποιος τις κοιτάει ώστε να του προτείνουν το ανάλογο προϊόν δοκιμάζονται σε εμπορικά κέντρα των ΗΠΑ με την προοπτική να δώσουν νέο νόημα στον όρο «στοχευμένη διαφήμιση».Έχοντας αισθητήρες και ειδικά λογισμικά μπορούν σε κάποιο αξιόλογο ποσοστό,σύμφωνα με την γαλλική Quividi 80%-90%,να "καταλαβαίνουν" αν αυτός που τις κοιτάει είναι άντρας ή γυναίκα καθώς και την ηλικία του προκειμένου να του διαφημίζουν ανάλογο προϊόν. Έτσι δεν θα χάνουν χρόνο και χρήμα διαφημιστές και διαφημιζόμενοι.
Εγώ ξέρω πως έλεγχαν το μυαλό μας χωρίς "μυαλό",άμα τους δώσουμε και από δαύτο τον χάσαμε τον πόλεμο γιατί τις μάχες...τις χάνουμε καθημερινά!
Tom Sawyer
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου