Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ημέρα των ερωτευμένων σήμερα...ε και; Εγώ έχω διάθεση για μυστήριο...Να διευκρινίσω ότι δεν είμαι από αυτούς που περιμένουν τους Ελ να έρθουν να μας σώσουν!
Όμως βρήκα το βίντεο αυτό ενδιαφέρν και σας το παρουσιάζω. Όσοι είστε στην πόλη της Θεσσαλονίκης σίγουρα θα μείνετε έκπληκτοι με αυτά που θα δείτε. Εγώ έχω περάσει χιλιάδες φορές από αυτά τα σημεία. Την επόμενη φορά θα δώσω μεγαλύτερη προσοχή. Απολαύστε.

σ.σ. Προτείνω να κλείσετε τον ήχο όταν βλέπετε το βίντεο γιατί αν δεν ακούτε τέτοια μουσική...θα σας πιάσει πονοκέφαλος!!!


ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

1 σχόλια:

Ανώνυμος,  16 Φεβρουαρίου 2009 στις 1:15 π.μ.  

Να προσθέσω οτι οταν ρίχναμε τα περιμετρικά τοιχεία της βιβλιοθήκης, σκοτώσανε όλα τα μαστόρια για να μη μαρτυρήσουν την υπόγειον στοάν. Είμαι ο μαναδικός επιζήσας.
Επίσης τα καπάκια με το μάτι το αλοίθωρο υπάρχουν και εις την νεαν δυτικήν είσοδον της πόλεως ως και εις την διάνοιξην της Γιαννιτσών.
Στο Μέγαρο Μπίλη πάντως αυτό που μου θυμίζει το σκέπαστρο του πολυκαρβονικού, είναι η μαλακία αυτουνού που το σχεδίασε, γιατί θέλει να το κρεμάσει απο τέσσερα κατακόρυφα, σύρματα και δε γινότανε με την αρχική ιδέα. Όσο για το φάρο καλά που υπήρχε γιατι ο Δήμος δεν είχε φώτα ΕΙΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ. Δεν ξανάρχεσε να δείξεις και τα μπουγαδόσκοινα που άπλωσαν, αντι για καλώδια, γιατι βαριούνται να κάνουν να κάνουν κάτι σοβαρό ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΝ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ?
Φυσικά ο αντιδήμαρχος δηλώνει πλήρη άγνοιαν και κακώς!!! έγινε ΑΝ έγινε έτσι.
Μυστηριο κι αυτό