Ο ΜΠΕΚΑΜ ΕΒΑΛΕ ΓΚΟΛ
Μα τι φανταστικό νέο είναι αυτό!!
Ο David έβαλε το πρώτο του γκολ με τη φανέλα της Μίλαν! Συγκίνηση..!
Τέλος πάντων, 4-1 η Μίλαν την Μπολόνια και το ένα εξ'αυτών ο Beckham. Τη δόξα όμως του έκλεψε ο Κακά που έβαλε 2 γκολ και έδειξε την αφοσίωσή του στην ομάδα(!) (έτσι λένε οι ξένοι!).
Πάντως, του άρεσε, λέει, εκεί του Δαβίδ και θα το σκεφτεί για να μείνει κι άλλο.
Αυτά!
Ο David έβαλε το πρώτο του γκολ με τη φανέλα της Μίλαν! Συγκίνηση..!
Τέλος πάντων, 4-1 η Μίλαν την Μπολόνια και το ένα εξ'αυτών ο Beckham. Τη δόξα όμως του έκλεψε ο Κακά που έβαλε 2 γκολ και έδειξε την αφοσίωσή του στην ομάδα(!) (έτσι λένε οι ξένοι!).
Πάντως, του άρεσε, λέει, εκεί του Δαβίδ και θα το σκεφτεί για να μείνει κι άλλο.
Αυτά!
FORGET-ME-NOT




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου