Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

TELLAS TO EZISA...

Η Tellas μου είπε zisto και εγώ το έζησα... Δύο κλήσεις για να μπορέσεις να ακουστείς στην δεύτερη, ουρλιάζοντας, η φωνή σου δεν βγαίνει, τους ακούς και δεν σ' ακούνε, η γραμμή σου πέφτει και δεν ξανασηκώνεται ούτε με βιάγκρα... Και όταν τους παίρνεις, περιμένεις την 30άλεπτη αναμονή τους και σου εξηγούν πως η συσκευή σου έχει πρόβλημα, και μάλιστα σοβαρό. Δυτική Μακεδονία, νομός Κοζάνης. Επιστροφή για γιορτές έκανα και η Tellas φρόντισε να με ανταμείψει. Συγκινήθηκα.
Κλείστε το μαγαζί σας... Διαλύετε και την εικόνα της WIND.

MR.KAYA

3 σχόλια:

Ανώνυμος,  30 Δεκεμβρίου 2008 στις 9:54 π.μ.  

γιατί νομίζεις ότι η Wind έχει καλό όνομα;

Μια ζωή τρίτη στους τρεις έρχεται!

Ανώνυμος,  30 Δεκεμβρίου 2008 στις 10:20 π.μ.  

Επειδή το ζω κι εγώ σε καταλαβαίνω απόλυτα. Εκείνο που προσωπικά με εξοργίζει περισσότερο είναι η άγνοια και η αδιαφορία των τεχνικών που σου απαντούν ότι το πρόβλημα είναι γενικό και ότι η βλάβη θα αποκατασταθεί αύριο, σε δυο μέρες, στις 28/12 και τώρα στις 5/1/09....και ζήσε Μάη να φας τριφύλλι. Απορώ μάλιστα γιατί κάνουν τόση διαφήμιση για να προσελκύσουν νέους πελάτες (....Double play με 19,90 για τους πρώτους 6 μήνες !!!! Και τζάμπα να μου το δίνανε δεν θα έπαιρνα τώρα που ξέρω) όταν δεν φροντίζουν να εξυπηρετούν τους πελάτες που ήδη έχουν μια και τα συμβόλαια κάποια στιγμή λήγουν και μετά....άντε γεια και ας το ζουν μόνοι τους.

Ανώνυμος,  30 Δεκεμβρίου 2008 στις 1:42 μ.μ.  

Μία απο τα ίδια παιδιά, αυτοι ήταν πολύ καλοί, μόλις τους πήρε η Wind καταστράφηκαν, και τώρα πως θα ξεμπλέξω;

Εχει ρήτρα διακοπής συμβολαίου το οποίο μπορείτε να αρνηθείτε να πληρώσετε με το να καλείτε συχνά στο κέντρο τους για προβλήματα, και μετά καταγγελία σε κάποιο δημόσιο μέσο, και στο ΚΕΠΚΑ, ΙΝΚΑ και ΕΕΤΤ, καταγγέλοντας το συμβολαιο, με το αιτιολογικό οτι δεν προσφέρουν τις υποσχόμενες υπηρεσίες.

Εγώ έχω επιχείρηση και με εχουν καταστρέψει οι άθλιοι, στην Ν. Πολιτεία, στον Εύοσμο. Μετά τις γιορτές θα γίνει το σώσε και το έλα να δεις.

Καλή Χρονιά