Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2008

ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΓΙΑΤΡΕ;

-Γιατρέ μου είναι σοβαρά;
-Χμμ...απ' ότι βλέπω η κατάστασή του κρίνεται σοβαρή...
-Αχ Θεέ μου! το ήξερα!
-...αλλά παρ' όλα αυτά αναστρέψιμη. Αρκεί να ακολουθήσει πιστά τη συνταγή που θα του δώσω.
-Ό,τι πείτε γιατρέ μου. Ό,τι πείτε...
-Λοιπόν για αρχή πρέπει να σταματήσει τον εκτεταμένο αυνανισμό καθώς κινδυνεύει με τύφλωση.Εάν αυτό του φαίνεται πολύ δύσκολο μπορεί τουλάχιστον να τον ελαττώσει στα φυσιολογικά για την ηλικία του επίπεδα.
-Μάλιστα.
-Επίσης πρέπει να απέχει για τουλάχιστον μία φορά από τις εκλογές ή έστω να ψηφίσει κάτι άλλο.
-Και του το' χα πει...
-Πρέπει να σταματήσει να τρώει μαϊντανούς. Το στομάχι του δεν αντέχει άλλο Μαλιωτάκη και
Ντούβλη.
-Ναι...
-Είναι σημαντικό να νιώσει ασφαλής και προπάντων χρήσιμος.Το ψυχολογικό κομμάτι της θεραπείας είναι πολύ σημαντικό.Για αυτό είναι ζήτημα ζωής και θανάτου,και το βάρος εδώ πέφτει σε εσάς,να καταλάβει ότι αυτά που βλέπει στην τηλεόραση είναι μεν βγαλμένα από τη ζωή κατά ένα ποσοστό αλλά ΔΕΝ είναι η ζωή η ίδια.
-Μάλιστα γιατρέ μου κατάλαβα.
-Τέλος είναι σημαντικό να πειστεί ότι τα διαφόρων ειδών αξεσουάρ,αυτοκίνητα κτλ που βλέπει στις διαφημίσεις ΔΕΝ τα χρειάζεται πραγματικά. Δεν πρόκειται να βρει δίμετρη γυναίκα επειδή φοράει ακριβό άρωμα και δεν πρόκειται να συναντήσει εξωγήινους αν αγοράσει τα βιβλία του
Λιακόπουλου.
-Ωραία.Κατάλαβα γιατρέ μου.Και τί γίνεται σε περίπτωση που πάθει αμόκ από τη στέρηση;
-2-3 χαστούκια νομίζω είναι αρκετά.Αν παρ'όλα αυτά δεν συνετισθεί δώστε του λίγα ακόμα.
Αυτά.Αν τηρηθεί σωστά η θεραπεία πιστεύω θα αναρώσει σύντομα.
-Ευχαριστώ πολύ γιατρέ μου!Θα κάνω ότι μου είπατε.Μακάρι να του περάσει!Τι σας χρωστάω;
-Μα τι λέτε τίποτα φυσικά!
-Τίποτα τίποτα;Είστε σίγουρος;
-Σίγουρος
-Είστε γιατρός;
-Όχι
-Και τι είστε;
-Σημασία έχει τι είστε εσείς.Αν ακολουθήσετε τις οδηγίες μου θα γίνετε αυτό που ήσασταν όταν θέλατε να γίνετε αυτό που είστε τώρα.Καλημέρα σας και καλά Χριστούγεννα!

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ