Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ - ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ.

Ναι, είδα αυτό το βίντεο από άλλο blog και το παρουσιάζω και εδώ στο δικό μας blog έτσι ώστε να το δουν περισσότεροι! Είναι λίγο σκληρό, σπαράζει η ψυχή σου, αλλά πρέπει να το δούμε γιατί αυτός ο καταπληκτικός τυπάκος...μας δίνει μαθήματα ζωής!

Στα άλλα blog, έλεγαν ότι τα λόγια είναι περιττά!
Συμφωνώ! Αλλά ξαφνικά, ένας χείμαρρος από σκέψεις πλημμύρησαν το μυαλό μου. Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό, καθώς κοιτάω το βιντεάκι. Λίγο πρίν δω το βίντεο, κλαιγόμουν και τα έβαζα με τον εαυτό μου, για διάφορα θέματα (τώρα που το σκέφτομαι, για βλακείες) και ξαφνικά «πέφτω» πάνω σε αυτόν το τύπο.







Τι δύναμη ψυχής έχει Θεέ μου αυτός ο άνθρωπος! Ονομάζεται Nick Vujicic Και είναι ο μισός από μένα και από όλους μας. Σκέφτηκα, δεν έχει ένα χέρι να αγκαλιάσει αυτούς που αγαπάει, ενώ εμείς έχουμε. Δεν έχει πόδια, να κλωτσήσει μια μπάλα σαν παιδί και αυτός, ενώ εμείς έχουμε και όμως δε το κάνουμε ή κάποιες φορές δεν το εκτιμάμε! Εκτιμήστε την κάθε στιγμή που ζείτε, απολαύστε τη ζωή ακόμα και αν «πέσετε» και βρείτε πάτο μη μετανιώνετε για τίποτα. Όταν συμβεί αυτό, θυμηθείτε αυτό το τυπάκο ή δείτε ξανά το βίντεο. Θα πείτε τι μαλ….ς είμαι που γκρινιάζω!

Εγώ πάντως με τα «περίσσεια» χέρια μου, τον χειροκροτώ!


troktiko



internetakias




TABYBLUE



3 σχόλια:

Y magazine 7 Νοεμβρίου 2008 στις 12:30 μ.μ.  

Το είδα και έπαθα σοκ. Κανονίστε να πάρετε το επόμενο Y magazine...

Ανώνυμος,  7 Νοεμβρίου 2008 στις 12:30 μ.μ.  

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ...

Ανώνυμος,  7 Νοεμβρίου 2008 στις 7:01 μ.μ.  

Απίστευτο...μπράβο του!