Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008

ΜΕΛΕΤΟΥΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ 9 ΜΗΝΩΝ...



Μελέτη του Υπουργείου Άμυνας προβλέπει θητεία 9 μηνών καθώς και χορήγηση αναβολής, μόνο για την ολοκλήρωση της κανονικής διάρκειας σπουδών, δηλαδή του πρώτου πτυχίου.

Η μελέτη απορρίπτει χορήγηση αναβολής για μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Δείτε εδώ για περισσότερα.

Όλα αυτά ακούγονται ωραία καθώς 9 μήνες δεν είναι άσχημα....Και μάλιστα έχουν ορίσει ηλικιακά να κατατάσσονται αρκετά νωρίς μέχρι τα 24- 25, αφού τελειώσουν τις σπουδές τους.


Αλλά εμένα κάτι δε μου "κάθεται" καλά. Εσάς, σας μυρίζει κάτι; Όπως είπα όλα αυτά είναι καλά....αλλά!

Το μέτρο θα αρχίσει να εφαρμόζεται από το επόμενο έτος...σταδιακά! Και μάλιστα όχι για όλα τα σώματα. Μόνο για το στρατό ξηράς θα ισχύσει. Τα υπόλοιπα, Ναυτικό και Αεροπορία θα μείνουν όπως έχουν. Περιμένετε έχει και άλλο.....είπαμε θα ισχύσει από το επόμενο έτος σταδιακά. Μελετάνε για σταδιακή μείωση πρώτα στους 11 μήνες και αργότερα να μειώνεται και άλλο, ή για άμεση μείωση της θητείας το 2010.


Φυσικά, επακόλουθο της μείωσης της θητείας είναι και η κένωση των θέσεων σε πολλά στρατόπεδα! Οι θέσεις θα γεμίσουν με μόνιμους.

Όμως, γιατί τώρα αυτή η αλλαγή πλεύσεως από το Υπουργείο; Εμένα δε μου το βγάζετε από το μυαλό...πάμε για εκλογές!!!

Είναι τακτική αυτή...σου δίνω, μου δίνεις! Σου δίνω μείωση θητείας, δώσε μου ψήφους!

e-tipos

TABYBLUE