Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ...ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ


Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

-Κύριε Καραμανλή, σας ευχαριστώ που βρήκατε το χρόνο να λάβετε μέρος στην εκπομπή μας. Το εκτιμώ ιδιαίτερα.
-Δεν βαριέστε. Έτσι κι αλλιώς όλη τη μέρα κάθομαι. Η Νατάσσα με έδιωξε από το σπίτι για να καθαρίσει και εξάλλου μου αρέσουν τα παιχνίδια. Ο Αντώναρος μου είπε ότι θα κάνει καλό και στο image μου. Ξεκινάμε? Έχουμε και ρολό σπίτι. Είναι το αγαπημένο μου.
-Αφού υπάρχει τόσο σοβαρός λόγος ας ξεκινήσουμε. 1η ερώτηση για τα 1000Ε
Είναι αλήθεια ότι ο κος Ζαχόπουλος είπε πέφτοντας : Για την Ελλάδα ρε γαμώτο?
-Όχι. Για την ακρίβεια είπε: για ένα DVD κάνουν έτσι ρε γαμώτο?
-(Αυτό που απάντησες…είναι….. αλήθεια.) Τα 1000Ε είναι δικά σας. 2η ερώτηση για τις 2000Ε : Είναι αλήθεια ότι παρακολουθούσαν το κινητό σας?
- Ναι. Αλλά ποιο από τα 16? Ξέρετε έχω 16 για να τους μπερδεύω.
- (Αυτό που απάντησες…είναι….. αλήθεια.) 3η ερώτηση για τις 5000Ε :
Είναι αλήθεια ότι έχετε 1329 κουμπάρους και άλλες τόσες κουμπάρες?
- Όχι. Και το δηλώνω κατηγορηματικά. Εγώ τους κουμπάρους μου τους διαλέγω και είναι λίγοι. Το ίδιο ισχύει και για τις κουμπάρες. Οι μόνες κουμπάρες που ξέρω είναι αυτές που παίζαμε με τον Ρουσσόπουλο όταν δεν είχαμε δουλειά. Αλλά έφυγε και αυτός. Τώρα με ποιον θα παίζω εγώ?
- (Αυτό που απάντησες…είναι….. αλήθεια.) 4η ερώτηση για τις 10.000Ε.
Είναι αλήθεια ότι στο σκάνδαλο της Siemens εμπλέκονται και στελέχη της Ν.Δ. ?
- Όχι. Εγώ χρησιμοποιώ αποκλειστικά άλλες μάρκες. 29 υπουργοί της κυβέρνησης συνιστούν BOSCH.
- (Αυτό που απάντησες…είναι….. αλήθεια.) 5η ερώτηση για τις 20.000Ε .
Είναι αλήθεια ότι θα πάρετε μέτρα κατά του Ντόπινγκ μετά και τα τελευταία κρούσματα?
- Ναι. Πλέον δεν θα στέλνουμε αθλητές στις Ολυμπιάδες ώστε να μην ντοπάρονται. Καινοτόμο, δεν βρίσκετε?
- (Αυτό που απάντησες…είναι….. αλήθεια.) Αλήθεια κύριε Καραμανλή, τα λεφτά που θα κερδίσετε τι θα τα κάνετε?
- Θα τα χρησιμοποιήσω για το ταμείο συνοχής. Μερικά για να πάρω το PRO Evolution Soccer το 09’ που μ΄ αρέσει. Συνήθως παίζαμε το 08΄ με τον Θοδωρή. Τώρα με ποιον θα παίζω εγώ? ( Ξεσπάει σε λυγμούς)
-Ησυχάστε κε Καραμανλή. Κάποιος θα βρεθεί. 6η και τελευταία ερώτηση για τις 50.000Ε. Είναι αλήθεια ότι θεωρείτε πως η κυβέρνησή σας έκανε ότι ήταν δυνατό για να γίνουν τα πράγματα στην Ελλάδα καλύτερα?
- Ναι. Και το λέω με το χέρι στην τσέπη… εε… στην καρδιά.
- ( Αυτό που απάντησες …είναι… ένα… μεγάλο…τεράστιο…. Χονδροειδέστατο…..
απίστευτο και μόνο που το ξεστόμισες…..ΨΕΜΑ.
Λυπάμαι κε Καραμανλή. Δυστυχώς χάσατε.
-Δεν πειράζει. Υπάρχει και το Χ Factor. Με έχετε ακούσει να τραγουδάω? Είσαι αμαρτωλή, δεν σε θέλω πια.. Είσαι αμαρτωλή…θα πάω στον Ρουβά.
Δρ. Κουλ Αρ.Αδειας: 311312424/ 232 3 και ο κούκος